Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Εισαγωγή- Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω όλους εσάς που με τιμήσατε με το να μπείτε σε αυτή τη σελίδα!!!!

Αυτή η ιδέα δόθηκε απο την ξαδέλφη μου Ειρήνη και την φίλη μας Βίκυ, σαν διέξοδο της βαρεμάρας μου όταν δεν έχω να κάνω τίποτα και κάθομαι σαν το χαζό στον καναπέ πίνοντας τον καφέ μου και ψάχνοντας στο internet διάφορα. Οπότε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτές τις δύο κυρίες!!!

Πέρα απο την πλάκα όμως, θα είναι μια πολύ καλή ασχολία τώρα που βρίσκομαι στα ξένα,(Σουηδία), για να μπορώ να μοιράζομαι τις σκέψεις μου κι ότι άλλο με απασχολεί.
Σε αυτό το blog λοιπόν, θα υπάρχουν σκέψεις, προτάσεις, ανησυχίες, φοβίες, απορίες κι ότι άλλο μπορεί να "κατεβάσει" το μυαλό μου ελπίζοντας να μην σας κουράσει αλλά να σας κάνει να σχολιάζετε, να μοιράζεστε απόψεις, απορίες ή τέλος πάντων οτιδήποτε θελήσετε!
Επίσης θα υπάρχουν δείγματα της ερασιτεχνικής φωτογραφικής  μου δουλειάς καθώς και της ζωγραφικής μου ασχολίας.

Αρκετά με την εισαγωγή.


Και πάλι καλώς ορίσατε στο "φτωχικό" μου!!!!



Εβελίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου